نرم افزار امنيت اوست – Avast Internet Security 7.0 چيست

معرفي انواع آنتي ويروس ها – آنتي ويروس رايگان – دانلود آنتي ويروس رايگان قوي – دانلود آنتي ويروس قوي رايگان براي كامپيوتر

نرم افزار امنيت اوست – Avast Internet Security 7.0 چيست

۱۱ بازديد

نرم افزار

دانلود نرم افزار امنيت اينترنت اوست – Avast Internet Security 7.0

(دانلود اختصاصي از سرزمين دانلود)

آنتي ويروس و نرم افزار امنيت اينترنت Avast ، نرم افزاري قدرتمند و قابل اطمينان براي تامين امنيت كامپيوتر شماست. اين نرم افزار قادر است تا ويروس ها، كرم ها، برنامه هاي جاسوسي، و ساير بدافزار ها را در كامپيوتر شما شناسايي كرده و از بين ببرد. سيستم حفاظتي گارد نرم افزار اوست، در حافظه ويندوز شما مستقر شده و جلوي ورود هر گونه فايل مخربي را مي گيرد.

اين روزها كه با فراگير شدن اينترنت مواجه هستيم، تعداد سايت هاي آلوده و برنامه هايي كه سعي مي كنند از طريق اينترنت به اطلاعات شما نفوذ كنند هم افزايش يافته است. آنتي ويروس و نرم افزار امنيتي Avast با سيستم به روز رساني و آپديت دقيقي كه دارد، از جديدترين نرم افزار هاي مخرب و روش كار آنها با خبر است و به صورت هوشمندانه اي از كامپيوتر شما مراقبت مي كند.

شايد اسم آنتي ويروس Avast براي بسياري از كاربران ناشناخته باشد. اما بد نيست بدانيد كه كمپاني Avast از سال ۱۹۹۸ اقدام به ساخت نرم افزار هاي امنيتي مي كند و حتي آنتي ويروس Avast در سال هاي ۲۰۰۵ ، ۲۰۰۸ و ۲۰۱۱ برنده جوايز متعددي از سايت هاي معتبري مثل سافت پديا و CNET شده است.

آموزش نصب و فعال سازي :

بعد از نصب آنتي ويروس، فايل Licence.avastlic را كه در پوشه Licence قرار دارد در محل نصب نرم افزار كپي كرده و از آن براي رجيستر كردن آنتي ويروس استفاده كنيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.